2011. november 2., szerda

Extravagáns fantasy ékszerek - vol. 2 - a Kígyós lánc

 FIGYELEM!! A BLOGOM ÁTKÖLTÖZÖTT: http://tuile-jewellery.blogspot.com
(Itt láthatjátok az újabb munkáimat, és az angol és magyar nyelvű kommentárokat hozzá!)

A Savariara készített jelmezemhez alkottam ezt a nyakláncot, az első képen látható gyűrűkhöz készült egészen pontosan. Gyönggyel és üveggel díszített, polymer clay alapon, három különböző színű láncon van. Az eredeti darab jelenleg az én tulajdonomat képezi, de megrendelésre készítek ilyet (vagy hasonlót). Irányára: 3500,- HUF









8 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nagyon érdekelne, hogy hol tudnék venni az első képen látható kígyós gyűrűt vagy ahhoz hasonlót.
    Előre is köszi
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én a Takko-fashionben vettem a réz színűt és az Orsay-ban az ezüst színűt.

      :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen :) És kb. mennyibe kerülnek ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb. 2000 forint volt darabja, de ez ilyen hol van hol nincs darab, nincs mindig.

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Érdeklődni szeretnék hogy olyan kígyós gyűrűt mint az első képen van honnan lehetne rendelni? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mint már a pont feletted lévő hozzászóláshoz írtam én a Takkoban és az Orsayben vettem őket kb. 2000 Ft-ért, sajnos fogalmam sincs, honnan lehetne ilyet rendelni. Én sajnos fémmel egyelőre nem dolgozom, így ilyet nem tudok készíteni. Polymer clayből tudnék, a fémre rátétként, ha ez érdekel esetleg. :)

      Törlés