2011. december 13., kedd

Terrakotta

Terracotta természetes anyagú levegőn száradó gyurma. Hmmm.. jól hangzik. Elsőre. Nagyon szép maga az anyag, meg minden, de tegnap egyszerűen kínt szenvedtem vele, mire formát adtam neki. Ez volt a második próbálkozásom új anyagokkal és ez is kicsit csalódás. Egyszerűen nem lehet olyan finoman alakítani, mint a klasszikus polymer clayt. Morzsolódik és az apró részeket sikerült a nagy felülethez rendesen illeszteni. Pedig Darwi, ami egy elég jó márka. Mindenesetre született egy torz kis példány medál formájában rózsákkal. :D Képeket is mutatok, ha megfestettem. 

Ja és baromira fog. A tenyerem és az asztal is hamarább lett terrakotta színű, mint a forma olyan, amilyennek akartam. :D

Hiába az ár/mennyiségben mutatott óriási különbség, ez elvész, ha nem tudok bánni az anyaggal. :S

Következő lépés: Ugyan kevésbé leszek elképesztően lelkes, mint az első kipróbálás előtt, nekiveselkedem alkotni a testvérkéjével, a natúr, fehér színű darwi modellezővel. Hátha a kevesebb festékanyag és a kifinomultabb - értsd: nem hullafáradtan ülök neki alkotni - modellezési technika meghozza a gyümölcsét. :)

Ha mégsem: öööö fogalmam sincs mit kezdjek 1000g gyurmával :D :D iiizé..
És továbbra is várom, hogy legyen keretem a porcelán hatású gyurmára.
A rézgyurma egyelőre álom.


Mindenkinek szép napot!
Narbeleth

1 megjegyzés:

  1. Én Neked szurkolok! :D

    Úúú.... a rézgyurmát egyszer én is kipróbálnám!
    Abba legalább nem kötnek bele törvényileg, mint az ezüstgyurmába (mert ugye készen az is ezüst, és több van benne, mint 2 g).

    VálaszTörlés